Backoffice medewerker

Wij zoeken een zelfstandig, communicatief vaardig, accuraat, resultaatgericht en ambitieuze collega die bij ons komt werken als backoffice medewerker op ons kantoor in Eindhoven.

Je werkzaamheden bestaan uit:
  • Direct ondersteunend aan onze inkoopafdeling
  • Controleren en registreren van inkomende goederen.
  • Werken volgens ISO norm 9001-2015
Verantwoordelijkheden:
  • Je bent verantwoordelijk voor het voorraadbeheer in ons ERP systeem
  • Je registreert tijdig wanneer er tekorten dreigen en ondersteund pro- actief onze inkoopafdeling.
Opleiding en ervaring:
  • Je beschikt over een MBO+ werk- en denkniveau
  • Goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
  • Je bent bekend met logistieke processen en bijbehorende ERP systemen.
  • Je kunt goed samenwerken in teamverband
Wat bieden we jou?
  • Een fulltime baan met goede secondaire arbeidsvoorwaarden
  • Een prettige werkplek, waar collegialiteit, een ongedwongen werksfeer en ruimte voor eigen inbreng centraal staan
  • De ruimte om jezelf te ontwikkelen en veel medeverantwoordelijkheid te krijgen voor het functioneren van het bedrijf
  • Een dynamische organisatie
  • Thuiswerken is een mogelijkheid
  • Dienstverband direct bij het bedrijf voor bepaalde tijd met uitzicht op een vast dienstverband
  • Een marktconform salaris, afhankelijk van kennis en ervaring.

Wil je kennismaken of meer weten? Je bent van harte welkom!
Deze functie is voor lange tijd met uitzicht op een vaste aanstelling.
Mocht e.e.a. je aanspreken stuur dan je sollicitatiebrief met CV naar info@protass.nl.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met de heer Jos Kivits, te bereiken op +31 (0)40 – 780 3000.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.